Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Χρώματα πήρα και καμβά - Μάριος Φραγκούλης





Μάριος Φραγκούλης  γεννήθηκε το έτος 1967 στην Ζιμπάμπουε της Αφρικής, αλλά μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι τενόρος, ηθοποιός και έχει ακολουθήσει  καριέρα στο ελαφρό τραγούδι, το μιούζικαλ την όπερα και την αρχαία τραγωδία. Κατάγετε από την Κάσο της Δωδεκανήσου. Σπούδασε βιολί από τα δώδεκα του χρόνια. Σε ηλικία 11 ετών έκανε την πρώτη του δισκογραφική δουλειά ….




Χρώματα πήρα και καμβά
Για να σε ζωγραφίσω
Και με το χρώμα τ' ουρανού
άγγελο να σε ντύσω

Χρώματα πήρα και καμβά
Όνειρα μαγεμένα
Και μ' όλα τα άστρα αγκαλιά
Ζωγράφισα εσένα

Κόκκινος ήλιος η καρδιά μου
Τ' αγέρι θα 'ναι θαλασσί
Πράσινη θάλασσα η ματιά μου
Και τ' όνειρό μου θα 'σαι συ

Τη νύχτα η μέρα θα κεντήσει
Με της αγάπης μου το φως
Χιλιάδες άστρα να σκορπίσει
Με τη μορφή σου ο ουρανός

Χρώματα πήρα και καμβά
Και όνειρα βαμμένα
Και της ζωής σου τα κλειδιά
Πορτρέτα φυλαγμένα

Κόκκινος ήλιος η καρδιά μου
Τ' αγέρι θα 'ναι θαλασσί
Πράσινη θάλασσα η ματιά μου
Και τ' όνειρό μου θα 'σαι συ

Τη νύχτα η μέρα θα κεντήσει
Με της αγάπης μου το φως
Χιλιάδες άστρα να σκορπίσει
Με τη μορφή σου ο ουρανός

Χρώματα πήρα και καμβά
Και όνειρα βαμμένα
Και της ζωής σου τα κλειδιά
Πορτρέτα φυλαγμένα