Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Αγγελέ μου - Π. Ψάλτης




O Πάνος Ψάλτης είναι ο καλλιτέχνης που κατάφερε μέσα από το σύντομο πέρασμα του στο " fame story" να γίνει πολύ συμπαθής και αγαπητός στο κοινό. Με το πρώτο του κιόλας τραγούδι το "άγγελε μου" έκανε τεράστια επιτυχία αναδεικνύοντας το ταλέντο του, τόσο στην ερμηνεία όσο και στη σύνθεση.







Άγγελέ μου, αν κατέβεις προς την γη
θέλω να έρθεις να μιλήσουμε μαζί
περιμένω να μου δώσεις συμβουλή
πως να γιάνω μία καρδιά που αιμορραγεί.

Άγγελέ μου, έχει αγιάτρευτη πληγή,
από θαύμα είναι ακόμα ζωντανή
έχει τραύμα βαθύ κι η λεπίδα η κοφτερή
δηλητήριο είχε και έρωτα πολύ.

Άγγελέ μου, μία χάρη σου ζητώ
στο όνειρό μου, λύση στο αίνιγμα να βρω
την καρδιά μου γιάτρεψε την αν μπορείς,
με ένα δάκρυ από τα βάθη της ψυχής.
και αν την σώσεις θα σου τάξω προσευχή
στον θεό μου, να σου δώσει την ευχή
για να γίνεις των αγγέλων διοικητής.
Και ένα θρόνο στον παράδεισο να βρεις!

Άγγελε μου, άγγελέ μου