Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Αλλα μου λεν τα μάτια σου - Πόλυ Πάνου



Η Πόλυ Πάνου γεννήθηκε στην Αθήνα στις 28 Οκτωβρίου 1940, μεγάλωσε όμως στην Πάτρα. Έφυγε από κοντά μας τον Σεπτέμβριο του 2013. Μπήκε στη δισκογραφία με το Πήρα τη στράτα την κακιά , του Γρ. Μπιθικώτση. Συνέχισε με το Να πας να πεις της μάνας μου του Ζαμπέτα- Τσάντα και Τα αδέλφια δε χωρίζουνε, Τα λιμάνια, Το δαχτυλίδι, Άλλα μου λεν τα μάτια σου, Ένα σφάλμα έκανα, Εσένα δε σου άξιζε αγάπη, Ο κόσμος όλος με κατακρίνει και άλλα.
Ίδρυσε, αρχικά μαζί με τον Π. Γαβαλά, τη δισκογραφική εταιρεία «Βεντέτα».
    Ήταν η πρώτη που τραγούδησε τα "Παιδιά του Πειραιά", που έγινε αργότερα διεθνής επιτυχία.



                              
Μυστήριο κατάντησες για μένα
και τα 'χω, αγαπούλα μου, χαμένα,
και το σφυγμό σου νά 'βρω δεν μπορώ,
γι' αυτό με τυραννάς τόσον καιρό.

Άλλα μου λεν τα μάτια σου
και άλλα η καρδιά σου.
Άλλα μου λεν τα χάδια σου
και άλλα τα φιλιά σου.

Παιχνίδια και καπρίτσια όλο κάνεις,
γι' αυτό κερδίζεις πάντα και δεν χάνεις.
Παράξενα στα μάτια με κοιτάς,
μα ούτ' εσύ δεν ξέρεις τι ζητάς. *

Άλλα μου λέν τα μάτια σου...

Μαζί μου παίζεις θέατρο αράδα,
μια τέτοια κωμωδία δεν ξανάδα.
Δεν ξέρω πια μαζί σου τι να πω,
μα θέλω και δεν θέλω σ' αγαπώ.

Άλλα μου λεν τα μάτια σου...