Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Η δικια μου νεραϊδα - Νεκρική Σιγή





Αφησε τον εαυτο σου να βρεις οτι ζητας
σε μια σκεψη θολη που η καρδια σου αναζητα με τη σιγη.
Πιστεψε σ ενα ονειρο παλιο που αναζητας
στην δικη σου μοναξια η νεραιδα σε περνει αγκαλια..

Δε ξερω πως κατεβηκε εδω
απο ποιους ουρανους και παραμυθια
η δικια μου η νεραιδα με βρηκε μια νυχτα
και η καρδια μου χορευε σε μεγαλα bpm
μεσα στα στηθια κατεβηκε ...
μα δεν ειχε φτερα
και το δικο της ραβδι το εχει χασει
και εχει ολη τη μαγεια στο γλυκο χαμογελο της

Σε θυμαμαι ησουν εκει
ησουν και θα εισαι παντα διπλα μου
σε καθε μου στιγμη
σε καθε βημα μου
σε καθε ονειρο μου..
Σε θυμαμαι να εισαι εκει
να μου κρατας το χερι παντα οταν κοιμαμαι
Σε θυμαμαι να εισαι διπλα μου και εγω
να μεγαλωνω καθε μερα
και απλα θελω να ζω για να
ξυπνησω το πρωι και να αντικρισω το δικο σου το
χαμογελο ειναι ωραια να εχεις βρει τον ανθρωπο σου

Λοιπον,
οσα περασαμε μαζι τα εχω κλεισει στη καρδια μου
στο πιο ομορφο κελι μαζι μ ενα γιατι οπου δεν ειμαστε
μαζι ..
μα δε πειραζει θα ειμαι διπλα σου σε καθε μια
στιγμη σε καθε βημα σου και θα χαμογελαω οταν γελα
το ποιο ομορφο κοριτσι που ερωτευθηκα παλια
τι ποιο ωραιο ο ανθρωπος σου να σου χαμογελα
να σε κοιταει και να
ξερεις οτι ακομα σ αγαπαει.....

Ξερεις πως νιωθω απλα οταν τα κυμματα σκεπαζουν την καρδια μου για εσενα
οταν ο χρονος περνα..
οταν τα χειλη σου γελανε και μαγευουν εμενα
οταν οι λεξεις θα βγουν απο το στομα το δικο μου και θα λεω σε .........ΑΓΑΠΑΩ..........
τοτε να ξερεις εγω μονο για εσενα θα μιλαω και κρυφα χαμογελαω

Αφησε τον εαυτο σου να βρεις οτι ζητας
σε μια σκεψη θολη που η καρδια σου αναζητα με τη σιγη
πιστεψε σ ενα ονειρο παλιο που αναζητας
στη δικη σου μοναξια η νεραιδα σε παιρνει αγκαλια....