Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Κλάψτε μάγκες μου απόψε - Γιώργος Ζαμπέτας





Κλάψτε μάγκες μου απόψε,
βγήκε μια διαταγή...
Να μας κλείσουν το κουτούκι
να μας σπάσουν το μπουζούκι
τι τη θέμε τη ζωή.

Μας πήγανε πλημμέλημα
επί διαταράξει και όμως τα
μητρώα μας τα βρήκανε εντάξει.
Και όμως τα μητρώα μας τα
βρήκανε εντάξει, μας πήγανε
πλημμέλημα επί διαταράξει.

Πρώτη φορά μου τραγούδησα και πρώτη
φορά κατάλαβα ότι ο τραγουδιστής κάνει μια
δύσκολη δουλειά.

Μ' έπιασαν ιδιαιτέρως
μ' έκαναν προσεχτικό.
Μου απαγόρευσαν να κλαίω
και τον πόνο μου να λέω
στο μπουζούκι το γλυκό.

Μας πήγανε πλημμέλημα
επί διαταράξει και όμως τα
μητρώα μας τα βρήκανε εντάξει.

Το τραγούδι κυκλοφορεί σε μεγάλα
μήκη και πλάτη και ήρθε η στιγμή να
το ξανατραγουδήσω όπως τότε.

Κλάψτε μάγκες μου απόψε
τη μεγάλη μας ζημιά...
Αν μας κλείσουν το κουτούκι
και μας σπάσουν το μπουζούκι
γράφτ' αλίμονο παιδιά.

Μας πήγανε πλημμέλημα
επί διαταράξει και όμως τα
μητρώα μας τα βρήκανε εντάξει.