Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Ο άνθρωπος μου - Παναγιώτης Ραφαηλίδης





Πρώτη μου φορά
τα λόγια μοιάζουν να' ναι Θεέ μου
τόσο φτωχά να δείξουνε τι νιώθω
Μελαγχολικά τραγούδια τώρα πλέον
δε μου κρατάνε συντροφιά
και έπαψα να κλαίω μες στη μοναξιά...

Βρήκα το δρόμο το δικό μου
απ' όταν ήρθες στο πλευρό μου
δεν ξέρεις για το παρελθόν μου
και πόσο μ' άλλαξες εσύ...

Εσύ είσαι ο άνθρωπος μου
το άλλο μου μισό μου
είσαι ότι έψαχνα να βρω μες στη ζωή
Είσαι ο άνθρωπός μου
ανάσα και παλμός μου
μαζί σου ονειρεύομαι ξανά απ' την αρχή
Εσύ είσαι ο άνθρωπος μου
η γη κι ο ουρανός μου
είσαι ότι έψαχνα να βρω μες τη ζωή
Είσαι ο άνθρωπός μου
καληνύχτα φως μου
στην αγκαλιά μου πέσε και αποκοιμήσου εσύ

Πρώτη μου φορά
το νιώθω αγαπώ για τελευταία μου φορά
είσαι η ολοκλήρωση μου
Άσκοπα ξανά
δε θα μοιράζομαι σε ψεύτικα φιλιά
ζωή κι αναπνοή μου κράτα με σφιχτά...

Βρήκα το δρόμο το δικό μου
απ' όταν ήρθες στο πλευρό μου
δεν ξέρεις για το παρελθόν μου
και πόσο μ' άλλαξες εσύ...