Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Είμαι εγώ - Δέσποινα Βανδή





Εγώ που κρυφα σε κοιτάω
και στιγμές μετράω για
να σε συναντήσω
εγώ που κοντά σου γλυστράω
και σου χαμογελώ
εγώ που για σένα ρωτάω
και μηνύματα στέλνω
στο κινητό σου
να μ’ αγαπήσεις προσπαθώ

Είμαι εγώ η κρυμμένη φωτιά
η αγάπη που λες ότι ψάχνεις
είμαι εγώ κοιταξέ με καλά
είμαι ο έρωτας που αναζητάς
είμαι εγώ το φιλί το γλυκό
που σου λείπει από τη ζωή σου
είμαι τ’ άλλο σου μισό

Εγώ που ζητάω αφορμές
έστω μια φορά να βρεθώ πιο κοντά σου
εγώ δεν φοβάμαι το χθες
πώς αλλιώς να σ’ το πώ
εγώ που τη νύχτα κρυφά
μπαίνω σαν σκιά στα μικρά όνειρά σου
να μ’ αγαπήσεις προσπαθώ

Είμαι εγώ η κρυμμένη φωτιά
η αγάπη που λες ότι ψάχνεις
είμαι εγώ κοιταξέ με καλά
είμαι ο έρωτας που αναζητάς
είμαι εγώ το φιλί το γλυκό
που σου λείπει από τη ζωή σου
είμαι τ’ άλλο μισό σου