Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Ακόμα ένα καλοκαίρι - Αλέκα Κανελλίδου





Αγαπημένε μου
κι αυτό το καλοκαίρι
θα΄ναι αβάσταχτο
οι μέρες περνούν αργά
πολύ αργά
κοιτάζω μια τον ουρανό
μια τη θάλασσα
και περιμένω να φανείς
αλλά εσύ δεν φαίνεσαι
και περιμένω περιμένω

Ακόμα ένα καλοκαίρι
χωρίς εσένα
ακόμα ένα καλοκαίρι
χωρίς σκοπό
τα καλοκαίρια μου ένα ένα
πάνε χαμένα
ακόμα ένα καλοκαίρι
χωρίς εσένα που αγαπώ

Και να που ξαναέρχεται ο χειμώνας
μες στην καρδιά μου κρύος και βαρύς
και λέω πως σαν θα φύγει ο χειμώνας
θα θέλεις πάλι πλάι μου να βρεθείς

Και έρχεται το καλοκαίρι χωρίς εσένα
ακόμα ένα καλοκαίρι χωρίς να΄ρθείς

Τα καλοκαίρια μου ένα ένα
πάνε χαμένα
ακόμα ένα καλοκαίρι
χωρίς εσένα που αγαπώ

Και να που ξαναέρχεται ο χειμώνας
μες στην καρδιά μου κρύος και βαρύς
και λέω πως σαν θα φύγει ο χειμώνας
θα θέλεις πάλι πλάι μου να βρεθείς

Και έρχεται το καλοκαίρι χωρίς εσένα
ακόμα ένα καλοκαίρι χωρίς να΄ρθείς