Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Πυροβόλα το φεγγάρι- Μιχάλης Κακέπης





Μουδιασμένος τριγυρίζω
Δίπλα στο παράθυρό μου
Να κοιτάζω που αλλάζεις στον καθρέφτη σου μωρό μου

Η πανσέληνος φωτίζει
Τα γειτονικά μπαλκόνια
Κι εσύ μοιάζεις με γοργόνα στα γαλάζια σου σεντόνια

Πυροβόλα το φεγγάρι
Μες στη θάλασσα να πέσει
Να το έχεις μαξιλάρι
Στου ωκεανού τη μέση
Να γυρίζεις με το κύμα
Σαν το δίσκο στο πικάπ μου
Μου αρέσεις κι είναι κρίμα
Να κοιμάσαι μακριά μου

Μουδιασμένος τριγυρίζω
Μέσα στο δωμάτιό μου
Και σε σκέφτομαι συνέχεια να πετάς μες στο όνειρό μου

Με μικρούς γυμνούς αγγέλους
Να μας κάνουνε σεγόντο
Όταν θα `μαστε μονάχοι στης πανσέληνου το φόντο

Πυροβόλα το φεγγάρι
Μες στη θάλασσα να πέσει
Να το έχεις μαξιλάρι
Στου ωκεανού τη μέση
Να γυρίζεις με το κύμα
Σαν το δίσκο στο πικάπ μου
Μου αρέσεις κι είναι κρίμα
Να κοιμάσαι μακριά μου