Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Μόνο μαζί σου - Ηλίας Βρεττός





Ένα σεντόνι τα μαλλιά σου με σκεπάζουν
Και η ανάσα σου στο στήθος φυλαχτό μου
Να μην φοβάσαι της αγάπες που τρομάζουν
Το παραμύθι σου θα είναι και δικό μου.

Χέρι με χέρι οι καρδιές ξέρουν το δρόμο
Και μη σκεφτείς που καταλήγει το ταξίδι
Κράτα γερά και έλα πιάσε με απ' τον ώμο
Εκεί που θες να πας έχουμε φτάσει ήδη.

Μόνο μαζί μπορώ να ονειρεύομαι
Να σε παιδεύω με αγάπη να παιδεύομαι
Μέσα απ' τα μάτια σου το κόσμο αλλιώς να βλέπω
Ζωή δεν έχω εγώ ζωή μου αν δεν σε έχω.
Μόνο μαζί σου μπορώ να ονειρεύομαι
Τρέλα η αγάπη και μαζί να δραπετεύουμε
Γλύκα ο ύπνος να σε παίρνει αγκαλιά μου
Μόνο μαζί σου ονειρεύομαι καρδιά μου.

Κι όταν το δάκρυ μου το γέλιο σου σκεπάσει
Μες τα αδιέξοδα στενά μου μονοπάτια
Κάνε στην άκρη ο καημός να προσπεράσει
Κάνε τα δάκρυα αγάπης σκαλοπάτια.

Μόνο μαζί μπορώ να ονειρεύομαι
Να σε παιδεύω με αγάπη να παιδεύομαι
Μέσα απ' τα μάτια σου το κόσμο αλλιώς να βλέπω
Ζωή δεν έχω εγώ ζωή μου αν δεν σε έχω.
Μόνο μαζί σου μπορώ να ονειρεύομαι
Τρέλα η αγάπη και μαζί να δραπετεύουμε
Γλύκα ο ύπνος να σε παίρνει αγκαλιά μου
Μόνο μαζί σου ονειρεύομαι καρδιά μου.