Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Ναυάγια του έρωτα - Πάνος Τογκαρίδης





Όταν τη θάλασσα θα αγναντεύεις 
Κάθε της στάλα θα σου λέει «σ΄ αγαπώ»
Στου φεγγαριού τους στεναγμούς θα με γυρεύεις
Και στης ψυχής σου την κρυμμένη κιβωτό

Κάθε φορά που θα αγναντεύεις τα καράβια
Θα ταξιδεύεις το κορμί μου στα σκοτάδια
Και θα γυρεύεις μια έξοδο στο φως
Σε ένα κύμα θα΄σαι πάντα ναυαγός 

Μα εγώ θα΄μαι παντού να το θυμάσαι
Θα΄μαι το όνειρο τις νύχτες που κοιμάσαι
Θα΄μαι το ξύπνημα στα χείλη το φιλί σου
Θα ΄μαι αγάπη μου, η ανάσα η πνοή σου
Στα έξι γράμματα που λένε «σ΄αγαπώ»

Γι αυτό σε παίρνω στους βυθούς μου
δέσε με κάβους τους καημούς μου
στην αγάπη υποκλίνεται ο λυγμός
να το θυμάσαι...να το θυμάσαι...

Θάλασσα είμαι όπου και να΄σαι
Εγώ σου πλένω τις πληγές 
Αυτός ο έρωτας δεν έχει εκδοχές...
Να το θυμάσαι...