Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Όταν κοπάζει ο θόρυβος - Ορφέας Περίδης





Θα με δεις στα πέρατα του κόσμου
αν μου πεις κοντά σου πως με θες
στο γκρεμό νερά θα σταματήσω
ν’ ακουστεί ό,τι πεις εσύ.

Τα βουνά, αν θέλεις, θα κινήσω
να με δεις μπροστά σου να βρεθώ
αν χαθείς, γη κι ουρανό θα ψάξω
θα `μαι εκεί μονάχα αν το θες.

Όταν σε ζητάω σε χάνω
ό, τι διεκδικώ, `κείνο που διψάω, που θέλω, 
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει, 
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει, 
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει, 
πρέπει να μου δοθεί μονάχη.

Αν βρεθείς μες στη φωτιά της μάχης
θα με δεις σύμμαχο αν το θες
θα `μαι εδώ τα λάθη μας ν’ αντέχω
αν μου πεις το θες κι εσύ.

Θα με δεις στα πέρατα του κόσμου
αν μου πεις κοντά σου πως με θες
αν χαθείς, γη κι ουρανό θα ψάξω
θα `μαι εκεί μονάχα αν το θες.

Μα όταν σε ζητάω σε χάνω
ό, τι διεκδικώ, `κείνο που διψάω, που θέλω, 
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει, 
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει, 
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει, 
πρέπει να μου δοθεί μονάχη.

Όταν σε ζητάω σε χάνω
ό, τι διεκδικώ, `κείνο που διψάω, που θέλω, 
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει, 
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει, 
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει, 
πρέπει να μου δοθεί μονάχη.