Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Σαν το φύλλο στον αέρα - Γιώργος Σαμπάνης




Και να που ό,τι ψάχνω είναι εδώ
δεν ήταν τύχη ήταν πάντοτε γραφτό
Το όνειρο θα βγει αληθινό
όταν το ζήσουμε αγάπη μου κι οι δυό

Η ζωή μου σαν το φύλλο στον αέρα
ξημερώματα να πέφτει στη φωτιά
τι κι αν γλύτωσα από την πρώτη σφαίρα
η επόμενη με βρήκε στην καρδιά

Πόσο μου 'λειψε να λέμε καλημέρα
σ' ένα στρώμα δύο σώματα αγκαλιά
πήγαινε με απ' το τίποτα πιο πέρα
δε θα αντέξω κι άλλη σφαίρα στην καρδιά

Και να που ό,τι έχω φανταστεί
δε βρίσκει τρόπο τώρα πια να μου κρυφτεί
Στα μάτια σου φεγγάρι έχει βγει
κι εγώ μια θάλασσα που σε ακολουθεί

Η ζωή μου σαν το φύλλο στον αέρα
ξημερώματα να πέφτει στη φωτιά
τι κι αν γλύτωσα από την πρώτη σφαίρα
η επόμενη με βρήκε στην καρδιά

Πόσο μου 'λειψε να λέμε καλημέρα
σ' ένα στρώμα δύο σώματα αγκαλιά
πήγαινε με απ' το τίποτα πιο πέρα
δε θα αντέξω κι άλλη σφαίρα στην καρδιά

Πάμε πάλι στην αρχή
της αγάπης διαδρομή
μες στα χέρια μου κοιμήσου
και θα 'μαι εγώ μαζί σου

Για μια ζωή μαζί σου