Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Chì fà ? - Antoine Ciosi




Rimore di legne tronche
È luce rossa di fornu
Di mandili stretti in fronte
Ùn aspittate ritornu.
Ogni petra neru fume
Pianu pianu s'hè staccata
Per fà piazza à un altru lume
Nant'à a teghja addisperata.
Eiu chì mi sò scaldatu
Qualchi volta à la so fiara
Mi pare tantu peccatu
Chì a rivecu ancu più chjara.


Chì fà, chì ci si pò fà ?
Chì fà, chì ci si pò fà ?


Ancu e nostre merie antiche
Una à una si ne vanu
Per d'altre case più riche
È di noi assai luntanu.
Ci spicchemu di l'antichi
I caccemu di paese
Nant'à a grata ùn ci hè più fichi
Si campa à l'usu francese.
Eiu chì mi sò campatu
Cù un pezzu di pane intintu
Mi pare tantu peccatu
Chì mi sentu u core strintu.


Chì fà, chì ci si pò fà ?
Chì fà, chì ci si pò fà ?


Inde tutta la cunfine
Eri suminata à granu
Oghje sò e cardelline
Chì càntanu lu veranu.
À u sole nantu à l'aghja
U tribbiu pare fermatu
È d'ùn esse à meza paglia
Si sente cume spugliatu.
Eiu chì mi sò svegliatu
Stamane cume un acellu,
Sè aghju troppu sunniatu
Perdunerete un zitellu.