Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Για σένα - Θέμης Αδαμαντίδης





Μη...μη φανταστείς 
πως θα χωρίσουμε εμείς!!!
είμαι ο ήλιος κι είσαι τ΄άστρο της αυγής!!!
μια τέτοια αγάπη δεν την έζησε κανείς!!!
ό,τι και να γίνει... όπου να΄μαι...
κι όπου να΄σαι...
η αγάπη μας θα μείνει!!!
μη σε νοιάζει μη φοβάσαι!!!
να το ξέρεις πως για πάντα 
θα΄μαι δίπλα σου εγώ!!!

Για σένα για σένα όλη τη ζωή μου!!!
το φως μου!!! την αναπνοή μου!!!
τα μάτια μου τα δυο αν θες για σένα...
Για σένα ότι πιστεύω κι ότι έχω...
για σένα όλα τα αντέχω 
και για σένανε θα ζω!!!

Ό,τι και να γίνει...
όπου να΄μαι... κι όπου να΄σαι...
η αγάπη μας θα μείνει!!!
μη σε νοιάζει μη φοβάσαι!!!
να το ξέρεις πως για πάντα
θα΄μαι δίπλα σου εγώ!!!

Για σένα για σένα όλη τη ζωή μου!!!
το φως μου!!! την αναπνοή μου!!!
τα μάτια μου τα δυο αν θες για σένα...
Για σένα ότι πιστεύω κι ότι έχω...
για σένα όλα τα αντέχω 
και για σένανε θα ζω!!!