Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Θα σ' αγαπώ - Γιάννης Πάριος, & Μελίνα Ασλανίδου




Θα σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπώ,
Μέχρι να ξαναγεννηθώ και να πεθάνω πάλι
Γιατί η ζωή είναι μικρή, πολύ μικρή, τόσο μικρή
Και δε μου φτάνει
 
Και `γω θα `ρθω, θα ξαναρθώ,
Για να σου πω τα σ’ αγαπώ που σου χρωστάω
Μ’ ένα κορμί ωκεανό,
Εσένα έχω για παλτό και σε φοράω
 
Θα σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπώ,
Σαν παραμύθι και σαν όνειρο γλυκό
Σαν ένα δώρο που έχει έρθει απ’ το θεό και τιμωρία 
 
Θα σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπώ
 
Θα σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπώ,
Καράβι εσύ, λιμάνι εγώ, έλα να δέσεις
Κι αν χρειαστεί,
Θα μετρηθώ μ’ όλο τον κόσμο τον κακό
Να μην πονέσεις
 
Κι εγώ θα 'ρθω, θα ξαναρθώ,
Μόνο για σένανε θα ζω και θα υπάρχω
Θα γίνω κύμα στο γιαλό, άσπρο κοχύλι στο βυθό,
Γλάρος σε βράχο
 
Θα σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπώ
Σαν παραμύθι και σαν όνειρο γλυκό
Σαν ένα δώρο που έχει έρθει απ’ το θεό και τιμωρία 
 
Θα σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπώ,
Μέχρι να ξαναγεννηθώ και να πεθάνω πάλι
Γιατί η ζωή είναι μικρή, πολύ μικρή, τόσο μικρή
Και δε μου φτάνει