Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Γέλα ψυχή μου - Μελίνα Κανά



Η Μελίνα Κανά γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, απ’ όπου πήρε το πτυχίο της. Με το τραγούδι άρχισε να ασχολείται από τα φοιτητικά της χρόνια. Το 1987 εμφανίζεται στο Πλατώ της Θεσσαλονίκης, μια συνεργασία που θα διαρκέσει τέσσερα χρόνια. Την περίοδο αυτή γνωρίζεται με τον μεγάλο συνθέτη Σταύρο Κουγιουμτζή και συνεργάζεται μαζί του. Υπήρξε μαθήτρια τουΝίκου Μαμαγκάκη και το καλοκαίρι του 1989 συμμετέχει στις καλοκαιρινές συναυλίες του Νίκου Παπάζογλου. Την περίοδο αυτή γνωρίζεται με τον Σωκράτη Μάλαμα.




 Γέλα ψυχή μου τα τρένα περνούν
τα μάτια αρπάζουν και μόνο έτσι ζουν
γέλα κυλάει ο καιρός

Γέλα ψυχή μου και βγες να σε δουν
σαν σβήνει η μέρα χαρές θες να `ρθουν
γέλα κυλάει ο καιρός

Μη με προδώσεις δεν έχω μιλιά
μη μου φορτώσεις σκισμένα πανιά
σημάδια είν’ όλα το ξέρω καλά
σημάδια οι σκέψεις άγρια πουλιά

Γέλα ψυχή μου και κοίτα ψηλά
σαν έρθει η ώρα θα έρθει απλά
γέλα κυλάει ο καιρός

Γέλα ψυχή μου και πες δυνατά
δεν ήμουν μόνη σε βρήκα ξανά
γέλα κυλάει ο καιρός

Μη με προδώσεις δεν έχω μιλιά
μη μου φορτώσεις σκισμένα πανιά
σημάδια είν’ όλα το ξέρω καλά
σημάδια οι σκέψεις άγρια πουλιά