Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Νυχτερινό παζάρι στο Μαρακές - Καλλιόπη Βέτα





Μέσα σε κύκλους πρόσωπα λάμπουν
Κομμάτι σελήνης, πληγή του ουρανού
Βάρδοι τυμπάνων καρδιές ραγίζουν
Κι όλοι σωπαίνουν στο χορό του καπνού

Θες τη μορφή μου μάσκα κι εικόνα
Κλάμα ανθρώπου, σκέψεις του νου
Ψάξε σε σένα να βρεις εμένα
Είμαι η όψη δικού σου Θεού

Υφαντές ιστορίες, μοίρα γραμμένη
Μόνη αλήθεια η τιμή του χρυσού
Χαλί η μαγεία στο χώμα απλωμένη
Αμαρτίας παζάρι νυχτερινό

Θες τη μορφή μου μάσκα κι εικόνα
Κλάμα ανθρώπου, σκέψεις του νου
Ψάξε σε σένα να βρεις εμένα
Είμαι η όψη δικού σου Θεού

Σε πάπυρο είναι η γνώση δοσμένη
Φωνή σιωπηλή ακούς να μιλά
Τη φέρνει άσπρο άτι από το Νείλο
Στο φως της φλόγας η κόμπρα γελά

Θες τη μορφή μου μάσκα κι εικόνα
Κλάμα ανθρώπου, σκέψεις του νου
Ψάξε σε σένα να βρεις εμένα
Είμαι η όψη δικού σου Θεού