Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Ri Tia - Carmelo Zappulla





Nu vicchiareddu passa lentu lentu
supra nu muro poi si va a ssittari
Doci la luna ioca cu lu ventu
rintra ssi mura a vogghia ri campari
i vasi nostri e tante paruleddi
ri dda ssittati comu 'e picciriddi
'nzieme a niautri nun'arriri u mari
ca sbatti supra 'e scogghi, e po' scumpari...

Nun pigghiu sonnu senza u ciatu to vicinu
si femma o tempo quannu tu mi stai luntanu
Chiancennu mi ricisti senza e tia, iu moru
e u friddu ri dda sira n'ammucchiò li manu.
Vasimi amore, insignimmi a vasari
pensavu e fallu e nunn'u sacciu fari
cu sta vuccuzza to ca me cunfunni
ri tia, sulu ri tia, vogghiu campari.

E tutti i voti ca iu ti taliu, mi piaci
e i battiti i stu cori miu nunn'anu paci
mi fai sintiri come fussi u miu stu munnu
comu si u scuru a notte divintassi ionnu
Si com all'aria frisca ca respiru
Si o bbeni quannu nun ci stava o bbeni
cu st'occhi beddi ca fanu sunnari
senza parrari mi fanu parrari...