Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Αρκεί που θα ΄ρθεις - Κλειώ Δενάρδου





Η Κλειώ Δενάρδου γεννήθηκε τον Ιούνιο του 1936, στην Κέρκυρα. Από μικρή ηλικία βρέθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στην Εμπορική Σχολή Καλλιθέας ενώ ταυτόχρονα συμμετείχα στη Φιλαρμονική Καλλιθέας παίζοντας κορνέτο. Τα πρώτα μαθήματα μουσικής τα πήρα απ' τον καλλίφωνο πατέρα μου. Συνέχισα τις σπουδές μου στο Εθνικό Ωδείο και είχα την τύχη να πετύχω αμέσως στην ΕΡΤ, απ' όπου και έκανα τα πρώτα μου βήματα. Ο Θεός με βοήθησε στη συνέχεια και κέρδισα δύο πρώτα βραβεία στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, δύο δεύτερα, δύο τρίτα, το πρώτο βραβείο ερμηνείας και το βραβείο για τις περισσότερες συμμετοχές. Βραβεύτηκα στην Ολυμπιάδα τραγουδιού με το πρώτο βραβείο καθώς και στο Φεστιβάλ της Βαρκελώνης, της Μαγιόρκα, του Ρίο Ντε Τζανέιρο, του Βελιγραδίου, της Βουλγαρίας και της Πολωνίας.






Φέρε μου ένα μικρό περιστέρι
και λίγα λουλούδια με τ΄άλλο σου χέρι
και πάμε να δούμε τον ήλιο που βγαίνει
ψηλά στην κορφή του βουνού.

Φέρε το γέλιο στα μάτια τριγύρω
και λίγα τραγούδια μ΄ αλλιώτικο μύρο
κι αγάπη, κι αγάπη σαν τ΄ αλικό χρώμα
του ορίζοντα και τ ουρανού.

Μ΄ αν δεν μου φέρεις τον κόσμο που ζήτησα
και να πετάξεις μ΄ αυτά δεν μπορείς
μην αργείς, μην αργείς έλα μόνο κοντά μου
αρκεί που θα ΄ρθεις που θα ΄ρθεις.

Φέρε τις ώρες που ΄φύγαν και πάνε
τ΄αλλιώτικα μάτια αυτών που αγαπάνε
κι εκείνο το φως που σκορπάς
όταν γύρω σου έχει σκοτάδι βαθύ.