Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Ναυάγια του έρωτα - Πάνος Τογκαρίδης





Όταν τη θάλασσα θα αγναντεύεις
Κάθε της στάλα θα σου λέει «σ΄ αγαπώ»
Στου φεγγαριού τους στεναγμούς θα με γυρεύεις
Και στης ψυχής σου την κρυμμένη κιβωτό

Μα εγώ θα΄μαι παντού να το θυμάσαι
Θα΄μαι το όνειρο τις νύχτες που κοιμάσαι
Θα΄μαι το ξύπνημα στα χείλη το φιλί σου
Θα ΄μαι αγάπη μου, η ανάσα η ζωή σου
Στα έξι γράμματα, στα έξι γράμματα, που λένε «σ΄αγαπώ»

Γι αυτό σε παίρνω στους βυθούς μου
δέσε με κάβους τους καημούς μου
στην αγάπη υποκλίνεται ο λυγμός
να το θυμάσαι... να το θυμάσαι...
Είμαι σκιά σου όπου και να σαι
εγώ σου δένω τις πληγές
αυτός ο έρωτας δεν έχει εκδοχές
να το θυμάσαι…

Κάθε φορά που θα αγναντεύεις τα καράβια
Θα ταξιδεύεις το κορμί μου στα σκοτάδια
Και θα γυρεύεις μια έξοδο στο φως
Σε ένα λιμάνι  θα΄σαι  πάντα ναυαγός

Μα εγώ θα΄μαι παντού να το θυμάσαι
Θα΄μαι το όνειρο τις νύχτες που κοιμάσαι
Θα΄μαι το ξύπνημα στα χείλη το φιλί σου
Θα ΄μαι αγάπη μου, η ανάσα η ζωή σου
Στα έξι γράμματα, στα έξι γράμματα, που λένε «σ΄αγαπώ»
Στα έξι γράμματα, στα έξι γράμματα, που λένε «σ΄αγαπώ»