Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

Όπου και να πας - Αντώνης Καλογιάννης




Θέλεις να φύγεις και ν' αλλάξεις τη ζωή σου δεν τον αντέχεις το δικό μου το σταυρό μα είναι αυτή η πίκρα στη φωνή σου κι ο κόμπος που σου πνίγει το λαιμό. Όπου και να πας να το θυμάσαι μ' αγαπάς πολύ και θα φοβάσαι πως θα ξαναρθείς στην αγκαλιά μου να σε φυλακίσω Παναγιά μου. Όπου και να πας να το θυμάσαι μ' αγαπάς πολύ και θα φοβάσαι πως θα ξαναρθείς στην αγκαλιά μου να σε τυραννήσω Παναγιά μου. Θέλεις να φύγεις και ν' αλλάξεις τ' όνομά σου και τη ζωή μας να τη ρίξεις στο γιαλό μα είναι αυτό το δάκρυ στη ματιά σου νεράκι απ' τα μάτια σου αλμυρό. Όπου και να πας να το θυμάσαι μ' αγαπάς πολύ και θα φοβάσαι πως θα ξαναρθείς στην αγκαλιά μου να σε φυλακίσω Παναγιά μου. Όπου και να πας να το θυμάσαι μ' αγαπάς πολύ και θα φοβάσαι πως θα ξαναρθείς στην αγκαλιά μου να σε τυραννήσω Παναγιά μου.