Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Πες μου τι σε τυραννάει - Χαράλαμπος Γαργανουράκης





Ο Χαράλαμπος Γαργανουράκης γεννήθηκε το 1946 στον Άγιο Θωμά Ηρακλείου Κρήτης. Από τα 12 του χρόνια αρχίζει να παίζει λύρα και να τραγουδά ακούγοντας τους παλιούς λυράρηδες του χωριού του. Γίνετε άριστος δεξιοτέχνης της λύρας και τραγουδιστής. Η πρώτη του δισκογραφική δουλειά είναι το 1965 με δίσκο των 45 στροφών. Συνεργάζεται με τον δάσκαλο του κρητικού λαούτου και συνθέτη Ευάγγελο Μαρκογιαννάκη δημιουργώντας νέο δίσκο το 1976.




 Τρεις η ώρα στο κρεβάτι και δε λες να κλείσεις μάτι
και δε λες να κλείσεις μάτι τρεις η ώρα στο κρεβάτι.
Πες μου τι σε τυραννάει χρόνια τώρα και βαστάει,
πες μου ποιος καημός σε κάνει και ο ύπνος δε σε πιάνει.

Τι να φταίει, τι να φταίει τι είναι εκείνο που μας καίει;
Τι είναι εκείνο που μας καίει, όλο λέω τι να φταίει.
Πες μου τι σε τυραννάει χρόνια τώρα και βαστάει,
πες μου ποιος καημός σε κάνει και ο ύπνος δε σε πιάνει.

Όπου να 'ναι ξημερώνει λίγο υπομονή ακόμη,
λίγο υπομονή ακόμη κι όπου να 'ναι ξημερώνει.
Πες μου τι σε τυραννάει χρόνια τώρα και βαστάει,
πες μου ποιος καημός σε κάνει και ο ύπνος δε σε πιάνει.