Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Κίτρινα Φώτα - Θοδωρής Βουτσικάκης




Όλο τ απόγευμα δεν είπα τίποτα κρύβω τα λόγια μου μ ένα τσιγάρο έξω τα χρώματα σβήνουν και χάνονται κλείνω τα μάτια μου ανάσα να πάρω Πώς βραδιάζει νωρίς όλα εδώ σαν φινάλε γιορτής το μπαλκόνι στενό, κάτω η πόλη μυρίζει μοναξιά και καπνό Και μένω, κάτω απ τα κίτρινα φώτα στην πόλη που χώραγε πρώτα τη φωνή σου να λέει "σ αγαπώ" Σ έχω χάσει, μέσα στα κίτρινα φώτα στην πόλη που χώραγε πρώτα τη φωνή σου να λέει "σ αγαπώ" να λέει "σ αγαπώ" Όλο τ απόγευμα σ ένα παράθυρο και κάτω αδιάφορα ο κόσμος περνάει κάποιο ραδιόφωνο, μόλις που ακούγεται δίχως φτερά η ζωή μου πού πάει Πώς βραδιάζει νωρίς όλα εδώ σαν φινάλε γιορτής το μπαλκόνι στενό, κάτω η πόλη μυρίζει μοναξιά και καπνό Και μένω, κάτω απ τα κίτρινα φώτα στην πόλη που χώραγε πρώτα τη φωνή σου να λέει "σ αγαπώ" Σ έχω χάσει, μέσα στα κίτρινα φώτα στην πόλη που χώραγε πρώτα τη φωνή σου να λέει "σ αγαπώ" να λέει "σ αγαπώ"